Dags att lära sig strutta?

Jag kan verkligen inte gå i klackar, har liksom aldrig lärt mig stå ut med smärtan. Jag är en mes. Dåligt fruntimmer osv. Ju högre klackar, desto mer POWER! Lite så känns det. Men så, i alla fall, hittade jag massor med jättefina skor på Romwe idag. Helt okej höjd ändå, och fortfarande snygga? Men sjäääälvklart går deras storlekar bara upp till 39 och mina fossingar är till och med en storlek större. Wää. Blir inga skor för mig, men det är nästan så jag vill beställa hem alla ändå och bara.. Prova.. Låtsas att dom funkar.. Kanske beställer hem en jumpsuit och klänning dock, klänningen är ju i ett av mina favoritteman - Alice i Underlandet.
 
Sen är det ju det här med ballerinaskor, har börjat känna en väldigt stark förtjusning i dessa typer av skor. Förutom att man får fruktansvärt ont i fötterna efter ett tag så kan man ju använda dom till nästan vad som helst? Blev småkär i dom här med rosett, dom fanns i ett flertal med färger, rosa, rosa/rött, rött, svart, marinblått, nude.. Som sagt. Massor. Hade köpt hem hur många som helst om dom bara passande..
 
Permalink Kategori: Nonsens Taggar: alice i underlandet, ballerinaskor, klackar, modern pinup, romwe, shopping, skor, want, wanties; Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Lilly:

skriven

Så himla fin klänning och skor.

Svar: Jaa men visst? Blir helt tokkär!
Betty

2 JoJo:

skriven

åh, så mycket snyggt! jag älskar high heels! :D

sv; hahaha är tur att jag inte har såna ögonbryn på riktigt xD men vet inte om jag blev så lik betty boop. tycker mer jag ser ut som en geisha! :P

ja du får hålla ögonen öppna efter vattenmelon för den är sjukt god! :D

hoppas du får en fin helg tjejen!

Kommentera här: