Post till fröken

Snabbs som sjuttsingen gick det, och nu är jag en låtsasko! Min fejkseptum trillade in nyligen och den är sååå himla fin. Nu är jag head of heels för att faktiskt ta hål, men jag vet att det skulle göra vansinnesont, jag som inte ens har hål i öronen? Så jag väntar nog ett tag till.. Klarar mig med min låtsasring så länge, det är trots allt väldigt skönt att kunna plocka ur den som jag vill.
 
Permalink Kategori: Påtår Taggar: fake, fakeseptum, fejk, ko, låtsaspiercing, modern pinup, modern pinupp, pinup, retro, septum; Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Miss Rockabilly Queen:

skriven

Välkommen tillbaka! :) vilken fin design du har fått till :)

Svar: Men taaack så mycket! Vad kul att du tycker att den är fin!
Betty

2 JoJo:

skriven

åh sjukt snyggt ju! passar asbra på dig! :D septum är ju den värsta piercingen man kan göra smärtmässigt. det säger t om dom som jobbar som piercare :P

sv; äh men 99 spänn var ju inte alls farligt pris ändå med frakten :D vad sökte du på då på ebay? :) är väldigt sugen själv på att klicka hem en sån ^^

Svar: Hittade den här http://www.ebay.co.uk/itm/381180780503?_trksid=p2050601.m570.l4467&_trkparms=gh1g%3DI381180780503.N19.S2.M-23472.R6.TR7
SJUUUKT lång länk, jag vet.. Men dom har massor utav olika, tror bara jag sökte på "fake septum" eller "fake piercing", så kommer det upp en hel del!
Betty

3 Ronja Therese:

skriven

Fasiken så snyggt! Och skönt ändå att kunna plocka ur den när man vill :)

Svar: Jo men exakt! Smidigt som bara den, fast lite nervöst över att den inte sitter still, haha.
Betty

Kommentera här: