Säljes: Queen of Darkness-korsett

Jag har en "korsett" som bara ligger och låter sig tyckas synd om i min garderob. Har länge tänkt att det är synd att den inte kommer någonvart här i livet, och att den borde få flytta in till någon annan.. Så, here goes nothing. Köpte den för 800 kr tror jag? Det var ett par år sedan, på C.U.M. i Stockholm i alla fall. Det står att den är i storlek SMALL, och jag skulle inte föreslå någon större än mig (36/38 med följande mått, b: 97cm/m: 73cm/h: 92cm) köper den, eftersom att den sitter bra på mig, men inte stretchar ut mer än så. Mindre går dock bra. En utav skenorna (i plast) har tittat ut på ett ställe, men det går LÄTT att laga med antingen symaskin eller nål och tråd. Om det önskas kan jag fixa det mot 50 spänn innan försäljning, om inte annat så säljer jag den för 300 kr inklusive frakt.
 
PS. Såg nu att på bilden längst upp till höger har jag glömt att greja med flärparna, så stängd ser den alltså ut som på bilden till vänster.

Kommentarer:

1 JoJo:

skriven

snygg korsett! :) hoppas att du får den såld!

sv; den kom i somras, smakar vattenmelon och är sjukt god! :D

åh, tack för länken! ska genast kolla om jag hittar nån jag vill ha! :D
hoppas du har en fin torsdag!

Svar: Tack, hoppas jag med ;)
Åh mjao! Vattenmelon! Ska hålla ögonen öppna!

Gör det!
Betty

Kommentera här: