Twinkle, twinkle, little star

För några veckor sedan hittade jag en åh-jag-kan-inte-låta-bli-att-köpa-grej, nämligen en lampa. En sorts.. Stjärnhimmels-projektor? Jag har en vän som är väldigt förtjust i stjärnor så jag tänkte att asch, han fyller ju liksom år, så jag kan ju prova att köpa den och se om det går hem? Jag är lite osäker, den kan ju lika gärna ge ifrån sig värsta konstiga ljuset och se ut som en discolampa från 90-talet, det är nackdelen med att beställa ifrån eBay. Men jag chansade och nu har den anlänt. Jag är sååå nyfiken på hur den ser ut igång, den drivs på batterier och anländer som värsta pusslet! Så jag får vänta med att se tills jag har gett bort den. Måste komma ihåg att greja batterier också, för att kunna dra igång den direkt.
 
 
PS. Ursäkta mina kassa bilder. Jag förstår inte varför jag är så sjukt dålig på att fotografera med min kamera, borde bara skaffa en vanlig jävla kamera.. Men nä.. System är nödvändigt.. Suck, jag och mina idéer.
Permalink Kategori: Påtår Taggar: ebay, present, presentidéer, presenttips, stjärnhimmel, stjärnor, stjärnprojektor, stjärntecken, tips; Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Ronja Therese:

skriven

Ohh, om den nu "funkar" så verkar den hur mysig som helst ju! Håller tummarna om att den blir som det är tänkt :)

Svar: Tack för tummhållandet! Ska se om jag kan greja en bild på den in all it's glory!
Betty

2 Lilly:

skriven

Vad cool den verkar. Själv väntar jag på en liten mp3 från ebay så att jag kan lyssna på min musik ute när jag tränar. Inte haft mp3 sen i höstas då min gick sönder. Förstår ej hur jag har överlevt ens?

Svar: Man får väl hoppas! Ska se om jag kan snapa någon bild på hur den ser ut "in action".
Åh mp3, det var ett tag sedan. Jag använder alltid min mobil till allt, är så bekväm med att ha spotify, men mp3er är ju en bättre grej om man tränar, reser eller bara allmänt vill ha musik men inte dra batterier i mobilen. Jag undrar vart min mp3 tog vägen..?
Betty

Kommentera här: