Skinny Dip

För en liten tid sedan snubblade jag över ett fantastiskt märke på Asos. Ni kan nog gissa er till att märket jag pratar om är , eftersom att inlägget heter samma sak. Skinny Dip är något tidslöst för mig, jag har alltid verkligen haft en speciell känsla för söta små filurer, pratbubblor, ologiskt gulligt, poppiga färger, "cheeky" handväskor etc.. Det här hänger kvar från "emotiden" för mig tror jag. Alla udda figurer. Minns speciellt märket David&Goliat (rätta mig om jag har fel?), som verkligen sålde det här begreppet. Det var ketchupflaskor på tshirtar som pratade med tacosfigurer. Helt underbart. Skinny Dip har lite samma koncept, enligt mig själv. Är väldigt förtjust i den här sminkneccesären jag hittade, visar alla bilder nedan.. Oh my god.. Behöver en ny, fast egentligen en större.. Och med två separata fack.. Men.. Man kanske kan ha den "on the go"? How cute? Dessutom, MERMAIDLIFE, HAR NI SETT PÅ MAKEN TILL HANDVÄSKA ELLER!?
 
Permalink Kategori: Påtår Taggar: katt, makeup, mermaid, mermaidlife, neccesär, rosa, shopping, sjöjungfru, skinny dip, skinnydip, smink, snäckskal; Kommentarer (0)

Kommentera här: