Låtsas-Ferdinand

Jag kunde inte låta bli idag. Jag tjatat på mamma större delen av mina tonår om att få pierca septum, och lagom till min 18 födelsedag insåg jag bara att det inte var så viktigt. Jag har trots allt inte ens tagit hål i öronen.. Men så snavade jag på ett inlägg på Kissies blogg och föll i träsket igen. Har alltid blivit lite drömmig kring snygga septumringar på folk, men det här vart droppen. Det är ju för snyyyyggt! Tanken med fejk har väl slagit mig också, men det kändes så sjukt löjligt (#tönt). Men alltså.. När jag tänker efter så är det väl bara töntigt att tycka det är töntigt, haha! Jag gör väl som jag viiiill, så jag köpte en fejkis idag. I all hast. "Rose gold" med en liten blingbling på. Den beräknas dimpa ner i brevlådan till början av April, får väl se vad jag säger och gör då.
 

Kommentarer:

1 JoJo:

skriven

åh så snygga! :D undra om jag själv ska klicka hem någon av dom ^^

Kommentera här: