Nya omtag och fumliga koder

Efter att ha tappat tålamodet med det nya sättet att koda bloggen på så lämnade jag blogg.se, 
jag bytte bloggportal och försökte på nytt. Det fungerade ett tag, det var skönt att blogga igen men jag kunde tyvärr inte designa fritt där heller. Så jag är åter tillbaka på blogg.se, efter ett år eller sisådär. Nu håller jag på att bråka med kodmallar och stilmallar, alla sidor och alla rader som inte finns kvar. Men jag försöker. Har även funnit inspiration till att illustrera en egen header, så vi får väl se hur det går, om jag lyckas få upp den någon gång..
 
 
Permalink Kategori: Nonsens Taggar: adobe, bloggdesign, bläckfisk, grafik, illustrator, kodning, ny blogg, omtag, te, tentakel; Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Lilly:

skriven

http://godnlotus.se/2015/march/nu-knackte-jag-dig-allt.html

Här är ett inlägg som kanske kan hjälpa dig. :)

Svar: Tack! Ska kika!
Betty

Kommentera här: